Kızlar hepinize merhaba bugün 18 haftalık oldum ben ama sabahtan beri bi baş ağrısı çekiyorum ki anlatamam ve gündüz iki kez kustum Doktora gittik çok şükür bebekte bir sıkıntı yok dedi bol bol sıvı tüket dedi o kadar eve geldim iki lokma bişey yedim yine çıkardım bugün 3 tür kusuyorum işte aranızda bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum ilk gebeliğim ve bir süredir kusmuyordum neden böyle oldu bilmiyorum