yaseminligunler Mavi-elif murat hoca doguma girerse 5000 tl gibi bir rakamla anlastık sekreteriyle kısmetse mayıs sonu haziran başı dogumum
Mavi-elif yaseminligunler ben 2 ay önce aradığımda 12 bin dediler doğuma. Hayrlı doğumlarınz olsun inşallah
Mavi-elif Ozg06 13 hafta üstünü almıyor ve çok doluymuş rica minnet bulursanız muayene iyi. Fakat artık çok yurtdışına çıkıyor seminerleri filan oluyor bilginiz olsun
yaseminligunler Ozg06 evet takipli hastayım 15 haftalıgım bende normal dogum olursa doguma gelmezse diye endişeliyim
yaseminligunler Mavi-elif amin insallah tesekkür ederim hepimiz için bende 15 haftalıgım 8 haftalıktan beri gidiyorum sekteteriyle ilk konustugumda direk kendisi 5000 olarak not ettim dedi🤷🏻♀️
yaseminligunler Mavi-elif evet evet hem yurt dısı hemde kalp krizinden dolayı normal dogum gece olursa gelemeyeceği söylendi bende şey düşündüm dogum gece baslasa bile sabaha sancıyla falan sarkabiliyor kızımda gece 4:30 da sancım baslamıstı oğlen 11:35 de dogum yapmıştım belki yine oyle olursa doguma yetişir diye düşünüyorum hayırlısı allahtan
Mavi-elif yaseminligunler hayırlısı olsun sağlıcakla gelsin inşallah ama Hacettepenin doktorlarına güveniyorum ama murat hoca girmemişti doğuma ama diğer doktorlarda özellikle murat hocanın hastası olduğunuz için ayrıca dikkat ediyorlar ve kibarlar doğumum güzel geçti benimde 🤗
yaseminligunler yaseminligunler murat hocaya aylık takibe gittiğinizde hiç güzel ultrasyon resmi aldınızmı bugün 16 + 3 günlük gittim hiç güzel net resim alamadım
yaseminligunler Mavi-elif benımde tek güvenim o murat hocanın hastası oldugumuz bilinirse daha insani davranırlar diye dusunuyrm ınsallah
yaseminligunler Mavi-elif murat hocaya aylık takibe gittiğinizde hiç güzel ultrasyon resmi aldınızmı bugün 16 + 3 günlük gittim hiç güzel net resim alamadım
Mavi-elif yaseminligunler evet kesinlikle farkediyor kuzenimde ona gidiyordu doğumda geceydi murat hocanın hastası olduğunu o an söylememiş neden söylemedin diye uyarmışlar
bernakoc06 Ben ilk doğumumu murat hocada yapmıştım 2021de , şimdik 2.gebeligim içinde gidicektim ama kabul etmedi rahatsızlığından dolayı erdem hocaya yönlendirdi şu anlık ona gidiyorum tavsiyesi üzerine
yaseminligunler bernakoc06 murat hocaya aylık takibe gittiğinizde hiç güzel ultrasyon resmi aldınızmı bugün 16 + 3 günlük gittim hiç güzel net resim alamadım
bernakoc06 yaseminligunler hayır sezeryandi Murat hoca girdi ama normal doğuma girmiyor pek diye biliyorum denk gelirse giriyo sanırım
yaseminligunler bernakoc06 murat hocaya aylık takibe gittiğinizde hiç güzel ultrasyon resmi aldınızmı bugün 16 + 3 günlük gittim hiç güzel net resim alamadım bu güne kadar
Mavi-elif yaseminligunler evet hep bi kaç tane veriyordu oğlumun işerkenki fotoğrafı bile var 😂 yüzünü çok göstermiyordu ama genel olarak boydan veriyordu. Renkli değil siyah beyaz olarak