Drftm ben dün eşimin teyze oğlunun nikahında ağladım. Babanesi hasta diye nikaha gelememiş konvoy babanenin mahallesine gitti falan bi duygulandm bi ağladım sanki bananeyse ne yakınlığım varsa sanki. Ama işte duygusalım hassasım olmadık seylere canım sıkılıyo kafama takılıyo kurmaya başlıyorum. Ne olcak nasıl olcak neden böyle oldu ya şöyle olursa kafamın içi hiç susmuyo