Brownie Neslihankrhmt Osman’la hiçbiri uyumlu değil bence ama Barlas ismi çok güzel, çocukta zaten sizin koyduğunuzu kullanır Osman mı kalmış eşiniz de neden bunu yapıyor alalalala