Duyme Kizlar 2ci kez dogum yapan annelerimiz sorum sizlere.. 2ci Dogum 1ci dogumdan kolay mi yoksa zor mu ??
Minnak6789 Duyme Bende 2. Ye hamileyım merak ediyorum normal doğum yaptım 40 artıda 2. 38 de gelirmi diye merak içerisindeyim
hunilimom Duyme benim 2. Di daha zordu zorluk olarak da şöyle diyebilirim ben o ıkınma hissini hissetmedim küçükde ve çok ikindim bı ara yapamicam felan diye düşündüm onun dışında kolaydı iki doğumu da suniyle ikisini de 5-6 saat civarında dogurdum büyük 41+1 küçük 39+6 da doğdu
Selcan21 Bende ikinciye hamileyim bende çok merak ediyorum inşallah kolay olur ilki zordu benim için 😄🤲
Elif4153 Ben 5,yi dogurcam inşallah hepsi farklı oluyor sadece süre çok uzun olmuyor çok sancı çekmeden doğum oluyor😀😀
hunilimom Nursah2427 açıklık vardı 3 cm doktorum haftaya yoktu cuma günüydü nöbetçi değildi hafta sonu dogurursam doktorum olmucakti o yüzden suni istedim 😂 ilk kızımda da suyum gelmisti suni aldım sancım cogalmadi
Nursah2427 hunilimom ya benimde suan aciklik 1 cm doktor bayramda yok eger kendim gitmezsem yatis yapilcak bayrama kadar 2. Dogum nasipse sizce ise yarar mi
Nursah2427 hunilimom ilki 40+1 de once nisanim geldi gece sancilarim basladi gittigimizde 1 cm aciklik vardi sonrasinda normal serum taktilar ama suni verdik falan demediler ilerleyen saatlerde de 2 tane igne vurmuslardi