Kızlar 34.haftadayız bizim bebek 2 3 hafta önde gidiyor kilosu da normallerine göre 800 gr fazla yani 2800 gr. Dr demoralize etti beni bu çocuk 4 üstü doğar diye tahmin ediyorum dedi ve biz sezeryan yapmıyoruz dedi devlet sezeryan yapmıyor mu anlamadım 😄 yapılır ama çok nadir yapılır dedi önce normal için zorlanır açılma beklenir olmazsa sezeryana geçilir devlette dedi. Ozelde yapqcagimi soyledim ve siz hangisini önerirsiniz dedim bence sen sezeryan ol dedi bu benim ongorum çocuk 4 u geçer dedi daha 4 5 haftan var minimum dedi.😄 Ne yapcam bilemiyorum kafamı karıştırdı.