Kızlar 37+1 deyiz geçen hafta çatı muayenesi oldum doktor uygun normal doğum yapabilirsin dedi ama hala çok kararsızım normal doğumun sancısı ve ne zaman olacağının belirsiz olması beni korkutuyor ya sancılara dayanamazsam diye düşünüyorum. Sezaryenın da sonrası korkutuyor yardımcı olur musunuz :(