Çok araştırıp bagi Neo’ya karar verdim. Tercih etme sebebim diğer arabalara göre hafif ve katlandığında küçülmesi oldu. Bir de kısa boylu olduğum için boyuma göre ayarlama özelliği var ✨ şuna fiyatı 12 falan ama ben dolaptan 6 ya aldım. Sıfır gibi hem de 😻 geldi ve çok beğendik