Selam kızlar. Devlet memuruyum ve 32+0 da çalışabilir raporu almam gerekiyor diye biliyorum 13 hazirana denk geliyor ama doktorum izinli ve ayın 15 inde başlayacakmış o zaman gel verelim dedi sizce bu 2 gün bana sonrasında sıkıntı çıkarır mı bu raporun illa 32+0 da alınması gerekiyorsa başka bi doktora gitmeli miyim?