Haceren Grip olduğunuzda nasıl aştınız 17 haftalığız doktora gitmemiz gerekiyor mu endişeliyim ilaçsız atlatacağız ama sizler nasıl iyileştiniz
Hizligonzales Haceren ben ilacsiz atlatamadim bol meyve yedim nane limon ictim falan ama yok en son antibiyotikle gecirdim
Bsrakaraboga Haceren sadece parol nane ihlamur limonlu su ictim ay ne çektim hamileliğin baslarinda o gripten en az 5 6 kez grip oldum ben
casper12 Haceren grip ilerlemişti maalesef ilacsız. antibiyotik vermısrı doktorım kullandım 2 güne toparlanmıstım
Haceren Öksürdükçe kasıklarım batıyor çok endişeliyim korkuyorum 3gün daha verdim eğer geçmez ise doktora gideceğim