ozkanfadime Kizlar sabah 9 bucukta sezeryana giricem ilk dogumum cok korkuyorum kan sulandirci igne kullanuyorum ve nabzim hep yuksek bunlar bni korkutuyor . Lütfen bna dua edermisiniz cocugumda bnde sag saglim cikalim evimize gelelim🙏🙏
Simay13 ozkanfadime sağ salim yavrunu kucağına alacaksin inşallah ❤️ hep pozitif düşün. Bekliyoruz doğum hikayeni😊
E1907 ozkanfadime İnşallah bebişin için de senin içinde kolay,sağlıklı doğum olur 🙏🏻 güzel haberlerini bekliyoruz 🌸🐣
esylmz Rabbim hayırlı uğurlu kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏 sen de bize dua et yarın özellikle 😘🌺🌸 güçlüyüz biz kadınlar bunu unutma