Kızlar merhaba 33+3 haftalık hamileyim bi tıp merkezinde takipliyim dr beğeniyorum aslında ama çok ilgili de değil. Anlaşmalı hastanesi Ataşehir Medar şu an normal sezeryan farketmez 17.000 fiyat verdi sizce normal mi çok mu bilemedim ya 🙁 sizler ne fiyatlar aldınız paylaşırmısınız rica etsem 🙏