Papatyaa_severrr000 Eskilerden duyduğum kadarıyla, bebeği kız olanların ama erkeğe benzeyen bebekten sonraki doğan çocuk erkek oluyormuş sizce bu doğru mu?
Elt60 Papatyaa_severrr000 bu tez bende tutmadı. İlk kızım doğduğunda erkeğe benziyordu. Kim görse bundan sonraki erkek olacak dedi ama tutmadı. Nasipse bir kızım daha olacak 😊💕
MaErsoy Papatyaa_severrr000 kızım babasına benziyor şimdi oğlum olacak öyle denirmis bende doğru çıktı 🤭
Tetty Papatyaa_severrr000 benim oğlum da kız güzelliği var şimdi 2.çiye hamileyim ozaman kız oluyor eskilere göre 🌸
Papatyaa_severrr000 ZeynePerolLl benim kız kardeşimden sonra erkek olmuştu kız kardeşimi küçükken erkek sanıyorlardı. Kızımda erkeğe benziyor bakalım doğru çıkacak mı bu söylenti.
ZeynePerolLl Papatyaa_severrr000 gerçek adın ne bende Bi yöntemle bakabiliyorum belki doğru çıkar adına göre yapılıyor yani
ZeynePerolLl Papatyaa_severrr000 üç tane çocuğun olacak ucude erkek görünüyor başkada yok hamileysen o da erkek .
esraylcnkayaa ZeynePerolLl benimde ismim esra ama kız bebeğe hamileyim . Isimle alakası olamaz bence :)
ZeynePerolLl Durumery kişinin bilek enerjisine bakıyorum tıbben bi gerçeklik payı yok ama yaptığım herkeste doğru çıktı
ZeynePerolLl rumeysattnc canım birinci çocuğun erkek ikinci kiz üçüncü erkek bu şekilde görünüyor başkada yok
Goncagul03sahin ZeynePerolLl amanıın 3 çocuğum mu olucak acaba cidden ya şaşırdım baya ikinci kız olsaydı bari hahah 😅😂