Aytekin1 ya bende aldım bugün geldi ama ön yönde evet kullanımı çok kolay ama yönü çevirince büyük teker öne geliyor ya o yönde sürmem çok zorlaştı dönüşler. Bebeğim de hep beni görmek istiyor bebek arabasında o yüzden kararsız kaldım kullananlar zamanla her iki yöne de alıştı mi acaba dedim