Minnosunannesi_2 Kızlar biz iki senedir tedavi vs denedik hep olumsuz sonuc aldık İstanbul’da tüp bebek yaptırmayı düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz veya gidip memnun kaldığınız tüp bebek merkezleri var mı varsa paylaşabilir misiniz ☺️
Cannnnur Minnosunannesi_2 Ben Prof. Doktor Ulun Uluğa gidiyorum bende yeni başladım İnşallah okumlu sonuc alırım
Gizemcan12 Minnosunannesi_2 kesinlikle Ali Osman Koyuncuoğlu gidip görüşün zaten anlayacaksınız işinde çok başarılı
Guler_13 Minnosunannesi_2 İstanbul Altunizade bahçeci Umut tüp Bebek merkezi Prf. Dr. Sabri Cavkaytar Harika bir hekim çok başarılı Instagramdan bakabilirsiniz https://instagram.com/prof.dr.sabricavkaytar?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== Dünyanın en iyi 3 tüp merkezinden biri. Maaliyeti biraz daha fazla oluyor tabi ama hizmet ilgi harika. Bir tanıdığım da şişli Memorial da yaptı onun da tuttu orası için de iyi diyorlar fiyat olarak bahçeciden de uygun
Tugbagunngor Bahçeçi umut yada Fulya çok iyi. çikolata kistlerim vardı 4 yıldır uğraşıyorum. Tek deneme sonuç pozitif. 6+5 yetim 🥹Dr tavsiyesi veremiyorum ama laboratuvarları çok çok iyi
Problemyok Ben Acıbadem Kozyatağı Prof. Dr. Cem Fıçıcıoğlu ile başladım şuan 13+5 ikiz gebelik. Umarım süreciniz başarıyla gerçekleşir şimdiden.