Merhaba 22+2 de yaptırdım detaylımı geçtiğimiz cuma günü bizim güzel geçti tüm organlar her şey göründü hareketliydi de o gün ama sıpa yüzünü kapatıp ellerini yumruk yaptığı için beklemek zorunda kaldık 😅 doktor yarım saat yürüyüşe yolladı kahve iç çikolata ye yürü gel dedi yaptım hepsini ama gittiğimizde yine kapalıydı bayağı uğraştık yakaladığı ilk an onlara baktı ama net foto alamadık çocuğumun utangaçlığı yüzünden 😅 benim ikili testim düşük riskti gen testi yaptırmadım bu yüzden kalpte parlaklık gördü ama riskin düşük tek başına sorundur diyemeyiz buna büyüdükçe düzelir dedi kendi doktorum da aynı şekilde sonuçları konuştuğumuzda aynısını söyledi kontrollerde takibini yaparız dedi burada okumuştum zaten kalp parlaklığı çıkıyormuş genelde bebiş büyüdükçe doğuma kadar kayboluyormuş ben hiç stres yapmadım bebişim etkilenmesin diye iyi olduğunu biliyorum çünkü 🥰 inşallah sizlerin de güzel sorunsuz geçer bebişleriniz gösterir kendini 😇