Hulyaerol Merhaba hanımlar 😊benim bir sorum olacak doktor son adet tarihini sorduğu zaman adet olunan ilk günü mü yoksa adetin bittiği günü mü söylüyorsunuz 🤔bı kaç yerde denk geldim de sorarlarken forumda adetin bitiş tarihi soruyorlar aklıma takıldı
Hulyaerol eylulmihrasmom bende öyle söyledim doktora da forumda denk geldim yorumda âdetin bitiş tarihini sormuştu bı bayan ,🤭ondan kafam karıştı