yeni_anneadayi Nesrin hanım sezaryen yanlısı biri benim bebeğin ultrasonda 4 kilo görünüyor diye beni sezeryana almak istedi kabul etmedim ozaman ben doğumu yaptıramam dedi nöbetçi doktoru beklersin dedi bekledim ve çok kolay bir normal doğum yaptım 20 dakika sürdü 4 kilo 180 gram doğdu bugün sonra hastahaneye geldiğinde ilk beni sormuş normal doğum yaptı demiş eşim inanmamış bence bi doktor önce kendine güvenmeli bana doğum yaptıran doktorun özgüveni ve kendinden emin duruşu babada cesaret vermişti 4,5 yol oldu adı rezaydı doktorun ama şimdi orada değil