Busrabulduk- ben asla görmedim birşey zaten doktorun dediği de siz göremiyorsunuz ama ben gördüm erkek sanırım dedi, doktorumuz da iyi tecrübeli normalde dediği bir kere de çıkar derler ama şansıma bana öyle olmadı😂 Hatta ilk kız dedi şimdi erkek dedi ya evladın ayrımı olmaz ama eşimle bir miktar heves kırılması yaşadık, çünkü kız çok istiyorduk ve çok adapte olmuştuk hemen 😅🤷🏻♀️ bir görsek iyi olucak 🙏🏻