Kubraaaaa 14+5 günlük hamileyim. Ya arkadaşlar hamileykem en sağlıklısı sola yatmak. Akşam soluma dönüp yatıyorum gece kalkıyorum karnımın üzerinde dönmüşüm aynı sorunu yaşıyan varmı? Napcam bilemedim...
sudamlasi Kubraaaaa karnın henüz olmadığı için normal böyle olması şimdiden sola yatmasan da olur☺️kasma kendini karnın çıkınca zaten üstüne istesende yatamazsın🤷🏻
Atlarlayasayan Kubraaaaa ya ben soluma yatınca kalbim sıkışıyoe nefes alamıyorum gübi oluyor yüzüstü yatarım normalde şimdi de tedirgin oluyorum yatamıyorum geceleri bana ızdırap resmen
Ebrufarid Kubraaaaa canım Doktorum 20. Haftaya kadar istediğin şekilde yat dedi zaten 20 den sonra yatamiyorsun karninda sertlik ve ağrı oluyor ben 24 haftaya geldim.yüz ustu yatip iğneyi bile zor vurduruyorum bazen merak etme sen istesende bi süre sonra yatamiyorsun şimdi tadını çıkar bol bol
fatmanurkantar Kubraaaaa doktorumda bana 20ye kadar sıkıntı yapmamamı söylemişti bide kendimizi o kadar şartlayınca istemesekte oluyor ben vicdanımı rahatlatmak için elyaf hazır yastıklar oluyor ya incecik onu karnıma koyuyordum en azından çok baskı olmaz diye bir umut vicdanımı rahatlatıyordum ama gerçekten korkulacak bir durum yok siz rahat olun
AlininAysesii Uyku esnasında vücut kendi kendini korumaya alıp en uygun pozisyona geçiyor diye biliyorum ben, 9+6’yım her türlü yatıyorum 🙄
Kubraaaaa sudamlasi bende aynı dediğin gibi düşündüm. Karnım çıkmadı daha şimdi ister istemez yatıyorum. Karnım çıkınca istesemde yatamam diye düşündüm. Çok saçma Ama sanki bebeğimi eziyormuşum gibi geliyor 😂😂😂😂
Tiredmother Bende o haftadayım yüz üstü yatmadan uyuyamıyorum çıldırıcak gibi oluyorum geceleri. Hafif karnım belirdi yüz üstü yatınca sıkışıyo karnım uyanıyorum sürekli çok zor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Senayemre Ayy hic birsey olmaz ya 4 bucuk aylık olanaa kadar karnım ben yatttim hic bişide olamadi tadını cıkarin ilk zamanalrin son zamanlar zaten yatamiyorsnz
NurDemir Canım bacağının arasına yastık alarak yat dönmeni engeller hem de hamilelikte yastıkla yatmak daha rahat oluyor
Baklava Kubraaaaa karnin cikinca zaten istesende yatamazsin 😊 aciyo illaki uyaniyosun 😅 Sola yatamiyosan sağada yatabilirsin 😊 30 hafta bitti bizde sirt ustu yok yuz ustu yok istesende yatman mumkun degil 😅 ya sag ya sol yanlarim aciyo 😅
Gulcan80 Kubraaaaa ay aynı ben ben 12 haftalik hamileyim yuz ustu yatmayi çok seviyorumm zararli beli bir aydan sonra ilk aylar yatilabilirmis benm bi tanidigim yatiyordu cocugun gelisim sırasinda tabi cocugun cenesi yamuk amanha aman dikkat edin
Newmomy Kubraaaaa Kaçıncı haftada olursan ol sen rahatsan bebehin de rahattır. 30 lu haftalardan sonra zaten istesen de yatamazsın. Şimdi hiç bi sorun olmaz
KlncA Kubraaaaa bişey olmaz yatabildiğin kadar yat canım hatta benim yerime de yat.. 20.haftadan sonra istesen de yatamıcan zaten 😁
Baklava Slv bana o aralar cabuk gecti 😅bana 29 la 30 gecmedi gibi geldi 😅 anca 30+0 olduk 😅 bakalim bundan sonrasi nasi gecicek 😅
kbra97melegi kiz bisey olmaz korkma hatta tadini cikar bence sonradan bunu yapamicaksin şistikce hatta uyku haram olcak hamişligimin son haftalarinda yüzustu yatmayi özlemistim dogurdum gerile gerile yatiyorum valla 😂😂😂😂😂