Htc6138 Ben yaptıklarımı anlatayım sana öncellikle sabah aç karnına bir bardak ama büyük bir bardak su ılık olursa daha iyi olur sabaha kadar bekletilmiş kayısı suda bekletilmiş onu ye. Sonra sabah aç karnına yine kefir altinliklic alıyorum ben içiyorum bazen de İçim kefir içiyorum. Meyveli değil bu arada sade ilaç kullanmadım ağızdan alınan bir ara cidden çok zorlanmistim ve lagman yaptım valla hemen çıkarttı ama ne olur ne olmaz doktora sormadan yapmıştım çünkü mecbur kalıp daha da yapmadım zeytinyağı da iyi geliyor diyorlar salataya bol bol kat bir de gerekir ise iç zeytinyağını