Geçen hafta bebeğimin böbreklerinde ilerleme vardı biri 17 diğeri 10 mm olmuştu ve eğitim araştırma perinatolojiye sevk edilmiştim. Gittim, böbrekler 3mm çıktı. Perinatolog birlik bir sorun yok diyip gönderdi. Ben kime neye güveneceğim şimdi 🤦🏽♀️ cuma tekrar kendi doktoruma gideceğim ama oldukça şaşkınım. Var mı başına böyle bir şey gelen