Sym4 evet ben de hep normal istiyordum zorunlu sezeryana döndü bebeğimiz sağlıklı olsun o önemli değil bir de sana bağlı çabuk toparlanman ama kendin normal isterken doktorun keyfine göre sezeryan demesi yanlış
Kendin sezeryan istersin o ayrı ama mantıklı bir sebebi yokken niye öyle demiş ki zaten normal doğumda ebeler ilgileniyor hep son anda doktorun geliyor
Bir daha düşün eğer müsait olursa normal doğum en iyisi en doğalı ben de istedim ama nasip olmadı