Mrvkurt Kızlar ben 18 mayısta evde düşük yaptım kanamam 1 hafta kadar sürdü ve bitti. Beta ise yavas yavas düştü su an 5.29 çıktı dün yaptırdım. Ama 2 gündür kahverengi çok az leke geldiğini farkettim bu normal mi sizce? Yaşayan varmı ?
Mrvkurt Elf69 Benim 20 gün oldu şimdi gelmeye başlayınca şaşırdım açıkçası demek normal birşey sağolun geçmiş olsun size de 🙏🏻❤️