38+3 deyiz Kızlar sabah pembe lekelenmem olmuştu bugün doktora gittim nişanmış bir hafta içinde doğum olabilir dedi geçen hafta çıktı muayenesi olmuştum bugün başka doktora gittim bu doktor yapmadı cuma günü çağırdı o zaman mı bakar açılmaya ? nişan geldikten sonra ne kadar süre içinde doğum yaptınız Cuma’ya kadar bebeğim doğar mı sizce sancılarım var artık zorluyor nst de sancım az göründü anlayan varsa görsel ekliyorum yorumlar mısınız
