BurcuTna Arkadaşlar merhaba. Ben 11 haftalık gebeyim dün parmağımı dikiş gerektirecek şekilde demirle kestim. Ama Demir paslı değildi. Sağlık ocağındaki hemşire tetenoz aşısını 16 haftalıkken yapabilirim en erken dedi bugün doktorum vurman gerek dedi. Hemşirede ben o somrumluluğu almam rapor çıkartırıp vurmak gerek bebek çok küçük dedi. başına böyle bişey gelen varmı. Ben tetenoz aşısını 20 haftalıkken burulduğunu biliyorum öncesinde vurduran varmı acaba ? Şimdiden teşekkürler
Msalbyrk BurcuTna en erken 16 da vurluor ben 16 da vuruldm ama herkes ilk dozu 20 de vurulyor. Bence riskli braz 11 hafta😕