Oğlum 9 aylık simdiye kadar emzirdim ama sütüm azaldi doymuyor ek gida kasik mamaları vs besliyorum ama geceleri çok sık uyanıyor açliktan olduğunu düşünüyorum doktorda mama baslamami istedi ama biberonla sadece su içiyor mama olduğunu anlayinca agliyor cikariyor bebelac aldim sizce mamanin tadindan mi yapıyor biberonu mu istemiyor nasil alistirabilirim