Kucukmelegimmm 37+2 haftalık hamileyim gun icinde ara ara vajinam batıyor ve adet agrim Oluyor napmaliyim sizce
Zhr-zhr Kucukmelegimmm yalancı sancı da olabilir canım. Sancıların sıklığını takip et 10 dakikada 1 ve düzenli kasılman olursa doğum sancıların başlamış demektir. Bu süre zarfında bebeğinin hareketlerini de takip edebilirsin hareklerde normalden farklı bir durum varsa doktorunla görüşebilirsin.
Kubra0777_ Yavaş yavaş ben geliyorum anne dıyor 😅 batma geçer 1 haftada falan ama o agrılar daha çok artıcak kendınızi cok yormayin bol bol su icin dınlenın
Zhr-zhr Kucukmelegimmm bi kadın doğum acile git canım net bir cevap almış olursun düzenli geliyor gibi. Sonrasında ağrımı evde çekmek istiyorum dersen imza alıp gönderirler