ardenmommy Kızlar benim ilk haftalar yok denecek kadar az bulantım oluyordu. Ama 19. Haftayla birlikte hayatıma bir bulantı ve kusma girdi nerdeyse her yediğimi çıkartıyorum. Şu an 20+3üz hafiflemedi bile. Aynı şeyleri yaşayan oldu mu normal mi bu durum?