Asl-Ert1 Kızlarrr maden suyu tüketiyor musunuz midemi rahatlattığını düşünüyorum ama doktorum soda maden suyu yasak tuz yalamakla aynı dedi sizin doktorlarınızdan böyle bir yasak geldi mi
Zeynepozcan Asl-Ert1 maden suyu nasıl zararlıymış kız? Magnezyum açısından için diyorlar aynı zamanda mide yanması için de iyi diyorlar
Papatyaaa__ Asl-Ert1 yasak mı?ilk kez duydum benim doktorum süt iç dedi bende süte alerjim var içemiyorum dedim o zaman maden suyu soda bolca iç dedi faydalı☺️🫠sizin doktor niye öyle demiş garip…
Mustafayigitvebeytugannesi Asl-Ert1 kız sen doktorunu değiştir. Soda çok faydalı hem mide yanmasını alıyor, hem magnezyum eksikliğine iyi geliyor, hemde bebeğe kilo aldırıyor. Ben günde 2 tane sade soda içiyordum.
CemrePektas Asl-Ert1 herşeyin fazlası zarar. Maden suyu magnezyum mineral açısından iyi, kaliteli markalardan günde 1 tane içebilirsin. Amaaaa tuz oranı yüksek olduğu için tansiyon yükseltebilir. O sebeple fazla abartmamak lazım.
Ao526- Asl-Ert1 Aa neden yasak acaba ? benim doktorum günde 1 defa kullan dedi. Çünkü arıtma suyu kullanıyoruz biz hangi mineralleri süzüyor bilemeyiz dedi ya da damacana uzun dursun diye kim bilir neler oluyor dedi. Mineralleri dengelemek amacıyla bir şişe iç mutlaka her gün dedi. Hatta bebek doğduktan sonra su içimine başladığında bir gün önceden sodayı aç gazını kaçır çocuğuna bile içir dedi
Asl-Ert1 Ao526- çok doğru doktorun söylediği bana da çok saçma geldi annemde şaşırdı şimdi ki doktorlar her şeyden nem kapıyor dedi iç minarel dedi ama doktor söyleyince bir geri adım attım
MelikeKurtulan29 Asl-Ert1 benim yasak ama tansiyonum olduğu için içindeki tuzdan dolayı ama haftada bir yine içebilirsin magnezyum açısından demişti size niye yasakladı ki Bi sıkıntınızmı var
eylulmihrasmom Asl-Ert1 ilk defa duyuyorum bunu doktorum bana günde 2 tane içebilirsin magnezyum açısından da iyi gelir dedi midemi de rahatlatıyor😅
Mnk-61 Banada doktorum günde 1 tane maden suyu içebileceğimi önerdi ondan sonra içmeye başladım gerçekten rahatlattı beni.
Ao526- Asl-Ert1 markada önemli birde doktorum ya Beypazarı ya kula içmemi önerdi yani önceliğin onlardan biri olsun dedi. Kızılay içinde arsenik bulundurduğu için salın sakın içme dedi. Doktorunuzla daha ayrıntılı konuşun bence 🙏🏻 sodasız olmuyor 🙈
dileklimand Asl-Ert1 benim doktorum özellikle maden suyu içmemi önerdi ama midemi ağrıtmaması için seyrelterek içmelisin dedi su veya yoğurt ayran karıştırarak yoğunluğunu azaltıp tüketmelisin dedi