annekuzusu_
Banada verilmedi. Doktora özellikle sordum krem falan önermedi. Pedini sürekli degis kirlenmesini bekleme dedi. Beni ped rahatsız ediyordu bir arkadaşım dikişin oldugu yere bebek alt temizleme pamuğu var ya onu koy demişti. Onunla çok rahat etmiştim. İlk dikiş 20. Gün düştü yanlış degilsem diğerlerini hatırlamıyorum ama tam anlamıyla oturup kalkmak 1 ayı buldu.