Şuan ben de tedbirli giden biri olarak hemen paylaşmak istedim. Yükleme yaptırdım 157 çıkınca doktor tedbir amaçlı diyet önerdi diyetisyenime başladım tekrar. Bu değer için Araf değer dedi diyabet hemşiresi. Biraz dikkatli beslenmeyle hallolur dedi. Başladım diyete, sonra düzenli ölçüm istedi doktor. Sanırım bı düzenli ölçüm, diyet listesi ( listem benim sevdiklerimden oluşuyor ve beni aç bırakmıyor ama hamilelik işte ) derken ben biraz strese girdim. Normal yediğim halde yüksek çıkıyordu. 140 ı geçmesin demişti doktor. İki gün ağlayarak geçirdim, çocuğa bi zarar vermek her anne gibi benim de tek korkum. Sonra şekerim yükselteceğini bildiğim bir kaçamak yaptım diyetisyenimle konuşarak. Yüksek çıkacak diye ölçtüm ve gayet normal güzel çıktı. Yani demem o ki ben bir kaç gündür tecrübe ediyorum. Stressiz yediğim zaman tatlı yesem bile şekerim normal seyrediyor, ay acaba yükselir mü dediğimde kaçamak yapmasam bile yüksek çıkıyor. O yüzden tavsiyem, stres yapma seninki benden de düşük çıkmış. Stres yapınca yükseliyor. Porsiyonları dengelemek sana yeter diye düşünüyorum. Herşeyin başı stres, stressizken şeker dahil herşey harika 🥰 biraz uzun oldu ama umarım anlatabilmişimdir