Benim bi arkadaşımın böle oldu 1 saat sonra bakıyor çift çizgi hastaneye gidiyor negatif bekleyince böle 2. Çıkma olasılı oluyor en garanti kan istersen acile hemen kan veremey git ve 1 hafta geçtiyse adetin çok silik gibi belki geç döllenme falan yaşıyor olabilirsin o ayrı tabi