Gultenaslan_27 Kizlar oğlum 2 yaşında ve bu üç gunudr pipisi sisiyo ve ağrıyı başına daha ince böyle bı durum gelen varmı acil umursamadi
Sevgi1985 Gultenaslan_27 enfeksiyon olabilir benim oğlanında olmuştu uçu kırmızı ve şişmişdi krem kullandım hameten bepantol pişik gibiydi antibiyotik sonrası olmuşdu 22 aylıkken
inci_tanesi Gultenaslan_27 Doktor bize enfeksiyon olmuş ödem toplamis dedi bebeğim hiç durmuyor sürekli ağlıyordu ondanmis mutlaka iyi bir doktora götürün sis olduğu için idrarını çok zor yapacağını söylemişti
Gultenaslan_27 Ozoooo sünnet oldu çoktan bu durum daha yeni oldu ucu morariyo sanki acile gittim bakamdilar
Bbbsr Gultenaslan_27 arkadasımın cocugunun alerjiden oldu öyle jelatine alerjisi varmış meger jelibpn vs yediğinde oluyor
Senaykork Gultenaslan_27 normal polikinlige götürün acil böyle şeyleri sallamiyo, tam kan tahlili alınsın belki herhangi birşeye vücudu tepki veriyo