gakkoyengee Kızlar 20. Hafta içinde gitmeyi düşünüyorum yani 21. Hafta oluyor yüzü net gözükür mü ? Biraz daha bekleyeyim mi ?
aysesu gakkoyengee gözükür hatta zaman geçtikçe daha zor gözüküyor organları falan büyüdüğü için, yine de randevu alırken doktora sorun
eylulmihrasmom gakkoyengee gözükür ya büyümüştür şimdiye :) ben de şu an 19+6yım aşırı sabırsızlanıyorum gelsin de gideyim diye 😂
gakkoyengee Sevgi1985 yaa o zaman gideyim böyle görüyorum her şeyi belli olduğu fotoğrafı özeniyorum 🥲❤️
gakkoyengee Gizemmiray35 fotoğrafını ekleme şansınız var mı ne kadar net olduğuna bakabilir miyim ? Paylaşmak istemezseniz anlarım 🫶🏻
oznr3434 gakkoyengee ben 21+4 de çekildim yüzü gayet netti. Bence sizin gideceğiniz haftada da yüzü net olur eliyle kapatmaz gösterirse 🥰