SudeT Arkadaşlar merhaba. Ankara da önerebileceğiniz gerçekten iyi bir perinatoloji doktoruna ihtiyacım var
Nmtgnydn SudeT Çağrı GÜLÜMSER Hocayı şiddetle tavsiye ederim, çok iyi ve gözünüz kapalı güvenebileceğiniz bir doktor. İnstagram sayfası da var ve her sorunuza mutlaka cevap veriyor. Ben İstanbul’dan özellikle Çağrı Hoca için gitmiştim. Hala da aklıma takılan bir durum olduğunda ilk ona soruyorum.
Nmtgnydn Rica ederim, hatta öncesinde aklınıza takılan bir durum olursa İnstagram üzerinden mesaj atarak bilgi alabilirsiniz, cevap veriyor 🌸
SudeT Nmtgnydn instagramdan takip ettim sorumu sordum mesaj attım bakalım inşallah geri dönüş sağlar bana bi yol gösterir ona göre randevu alıp gideceğim tekrardan çok teşekkürler 🙏🏼
SudeT Nmtgnydn amin inşallah tüm evladını bekleyenlere Rabbim kolaylıklar versin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼
SudeT Ebrulianne06 benim 2 li testim temiz çıkmıştı 3 lü test yapılmış araştırma hastanesine gidiyorum ayrı birde özele özelde 2 li temizdi araştırmada 3 lü biraz riskli çıkmış bende o yüzden iyi bir perinatoloji arıyorum
Ebrulianne06 SudeT bnm de oyleydi. Cukurambarda Doc Metiin Altaya gittm cok ilgili bi doktor cok iyi ilgilendi ancak duzenli gidemedim ekonomik sebeplerden simdi bilkent perinatoloji takipliyim
SudeT Ebrulianne06 o hocayıda biliyorum yorumları çok iyiydi aklımda oda var bakalım bikaç tane buldum arayıp bilgi alıcam. Ben sehir dışından geleceğim için ankara ya özel istiyorum hastanelerin randevuları uymuyor haftasonu gidebiliyoruz özel olunca bakalım hakkımızda hayırlısı olsun Allah ın izniyle sağlıklı bir sekilde kavuşalım bebeklerimize
SudeT Ebrulianne06 3lü testiniz mi riskli çıkmıştı sizinde ne dedi doktorlar kaçıncı haftadasınız suan
Ebrulianne06 SudeT 3lu testte afm mom degerim yuksek cikti sonra ultrasonda bi anomiliye rastlanmadi ama detayli usgde bacakve kol boyu kisaligi cikti o sebepten yaklaşık 20.haftadan beri perinatoloji takipliyim.Suan 31 olduk