Mommyy0708 Selam kızlar bebeğinize bu aşıyı vurdurdunuz mu? Yada vurduracak mısınız? Özel bi aşı, zorunlu değil ama tavsiye ediyorlarmış.
Sevgi1985 Mommyy0708 benim kızım 9 aylıkken rota atlattı oğlum olunca yaptırmak istedim bir kaç Dr sordum ve araştırdım yaptırsamda tutmama ihtimali çok yüksekmiş rota atlatıyotmuş bağışıklık ozaman kazanıyormuş hafif veya ağır atlatması çocuga göre değişiyormuş ki doğru kızım 12 günde atlattı akrabamın kızı 3 yaşında 3 günde atlattı
Sedaseriner Mommyy0708 Bn oğluma yaptırdım 2 dozu da kısmet olursa 2. Oğlumda yaptıracam. Çünkü çok ağır atlatiliyor hastanede falan yatmak zorunda kalıyor cocuklar
beyzzsenturkk Mommyy0708 sağlık ocağı gerek yok dedi bizimde günümüz geçmişti zaten yaptırmadık en önemlilerini biz yapıyoruz zaten dediler