17sen Arkadaslar bebek cikolatasi yaptiracagim ama instagramda cikolata deposu - dokme cikolata- ve mellon cikolata var bunlara yaptirip memnun kalaniniz varmi acaba
Hilalsevimm 17sen ben inda çikolatadan yaptırdım tadı güzel çok da hızlı geldi ama kutuya baskı değilmiş kutuya etiket yapıştırmışlar 🥲
Kubracigimm 17sen ck_eventdesign sayfasından yaptırdım bende 4-5 gün içinde elime ulaştı. Çikolatası çok lezzetli, tasarımları da güzel. Drajeleri koyuyorlar bir miktar onun da tadı çok güzeldi.
yeni_anneadayi Gulden91 kaç günde kargoladılar ne sürede ulaştı acaba sipariş verdim ama doğru düzgün cevap vermiyorlar
Gulden91 17sen cuma kargoya verildi pazartesi elime ulaştı haftasonu olduğu için hafta içi verilirse 1 günde geliyor
Ayssayss Bidoluetiket sayfasından yaptırıyorum, diğer yerlere göre biraz pahalı gelebilir ama tasarımları,kutuları ,kolonyaları çok hoş
17sen yeni_anneadayi ayy bende verdim bakalim sanki zorla aliyormusuz gibi zor bilgi aliyoruz bakalim nasil gelicek
cauuv1 Cikolatamadeni nden yaptırdım yanında bir tane de kolonya şişesi yolluyolar cok güzel geldi cikolata tadı da güzel
Ambrossia7 17sen ben burdaki öneriler ile çikolata deposuna yaptırdım cuma sipariş verdim dün elimdeydi bayada memnun kaldım hem uygundu hem tadıda güzel