Hungry Kızlar 13+4 günlük gebeyim dünden beri ne yesem çıkarıyorum bi halsizlik kasıklarda şiddetli ağrım var kolumu kaldıracak halim yok 😐 var mı aranızda böyle bi durum yaşayan 😔
Fik Geçmiş olsun canım çok kötü durumdaysan doktora git en iyisi veya acile duruma bağlı serum flan veriyorlar inşallah hızlıca düzelirsin 🫂
Hungry Fik saqol canım hiç halim yok sürekli kusuyorum bebeğe bise olacak diye korkuyorum inşallah düzelirim 😔
Fik Hungry bence git canım dokotra en kısa sürede en iyisini onlar bilir midemi tok tutacak şeyler yemeyi dene patates püresi yap tuzlu çubuk yemeyi dene bulantı hapı vermedi mi sana hiç doktor?
Hungry Fik yok cnm Hiç bi ilaç vermedi dün akşam gittim çok şükür bi sıkıntı çıkmadi bebeğim gayet iyi bulantı ilacı verdi bugün biraz daha iyiyim
Fik Hungry iyi Allah’a şükür çok sevindim iyi olmanıza 🙏🏻 hep iyi olun inşallah bulantıların da tam geçer rahatlarsın iyi ve kolay bir hamilelik geçirirsin sağlıkla kucağına alırsın yavrunu inşallah