Ssstelli banada dr bacaklarını kapatmış dedi baya uğraştı beni ayağa kaldırdı zıplatmamı falan istedi bacaklarını kapatmış açmıyor dedi sonra anlık olarak pipisini gördüğünü ve erkek dedi yüzde 90 erkek dedi bende korkuyorum olabileceğini düşünüyorum 15 haftalikken gördü acaba tekrar ne zamn gitmeliyim dr bir oğlumuz var kız istiyorum önce sağlıklı olması tabi ama eğer değişirse yanılma olmussa çok sevinirim