esmerella37 Erenbasak googleya mutlu resim yukle yaz resım sec yukle ve kopyalaya tıkla buraya yapıstır
Mltsnl esmerella37 bana da bakar mısınız 11+4 de erkek 15. Haftada kız denildi 
Tgcearslan @esmerella37 doktorda kesin bişe demiyorum ama erkeğe benziyor dedi kesin bişe diyemem dedi
esmerella37 Tgcearslan aynen bazen kese degısıyor 10 hftalıktan snra fılan ben keseye baktıgımm ıcın artık degismez ama buyuk ihtimal erkek
ftmblnt1 Mltsnl  https://imgyukle.com/i/rYip5x https://imgyukle.com/i/rYiDD6 12+2 haftamdayim bunada bakarmisiniz kizmi erkekmi
Mltsnl esmerella37 ya bakın Buda 11+4 erkek dediği zaman ama 15. Haftada kız dedi ya değişmişmidir yoksa görünmemişmidir 
Mltsnl Erenbasak yaaa bende ilk erkek dedi siye ona bağlandım şimdi kız dedi ona alışmaya çalışıyorum Allah gönlünüze göre versin inşallah sizinde ☺️