edadm Kızımıza Elisa ya da Eslina ismini vermek istiyoruz ama eşim Asel’i de çok beğeniyor. Elisa Asel veya Eslina olabilir dedik şimdi de. Hangisi daha iyi sizce başka isim önerileriniz de varsa söyler misiniz kafamız çok karışık 🥲
Amineazra edadm asel güzel benim tanıdığım ablanın kızı asel hifa :) çok tatlı çok akıllı kibar kibar konuşan bir kız 🌺
fizikcianne edadm Asel. Yeğenimin ismi. Çok tatlı bir kız çocuğu, çok akıllı Maşallah 🧿 Kurandaki anlamı da güzel :)
edadm Zeynepozcan ben de aseli o yüzden istemiyordum herkesin adı asel oldu diye ama eşimi de kıramadım çok kararsızım şu an
edadm fizikcianne umarım karar verebiliriz bi an önce 🥲 rabbim yeğeninize hayırlı uzun ömürler versin ❤️
Afrodid edadm elisa güzel , eslina söyleyişi çocukla dalga geçebilirler gibi geldi bana ama lina koyabilirsiniz , İsim önerisi derseniz, beren, defne, beril, eylül, başak, neva ( kızım olsaydı neva koyacaktım ) nasip 😀
edadm Afrodid onları da düşünmüştük eleye eleye buraya kadar geldik napıcaz bilemiyorum hiç çocuğum isimsiz kaldı 🥲
MMad edadm ay lütfen yanlış anlamayın yani daha post açmadan dedim esila eslem asel mihra lina alin vs vs bunlardan biri kesin diye hepimiz aşırı çok duyuyoruz bu isimleri ilerde merve gibi çok kullanılan bi isim olacak yani ismin çok kullanılması tabii ki kötü bi şey değil ama aynı yaş grubu bi isim patlıyo eyvah eyvah herkes aynı ismi koyuyo hele bi de değişik olacağım diye.. Hepimiz sağlıkla alalım hepsi adıyla güzelce sağlıkla yaşasın ama biraz sıktı sanki 🙈 lütfen yanlış anlamayın daha karar vermediğiniz için fikir belirttim
edadm MMad yanlış anlamadım tabii kii ben de bu durumdan muzdaribim aslında 😂 elif eylül ipek neva gibilerinden geldik elisalara asellere.. aseli ben çok kullanıldığı için pek istemedim ama eslinayı da hiç duymamıştım gördüğümde çok beğendim o yüzden istedim böyle giderse biz işin içinden çıkamayacağız 😂 rabbim hayırlı uzun ömürler versin kuzularımıza ❤️
Ipek_2017 edadm Asel Lina koyabilirsiniz 🤍 Eslina y da beziyor. Hem eşinizi de kırmamış olursunuz. Asel herkes de var vs ama sizin evde tek olucak sonuçta . Güzel ki herkes koyuyor diye düşünün 💓
edadm Esragungor34 çok kullanılması beni itmişti ama güzelliğine bir şey diyemem tabii ben de beğeniyorum 🥰