Bende şurada bekleyeyim. Bugün 39+2.yim kontrolüm vardı. Nstde hafif sancaklar çıkmış hissediyor musun dedi doktorum hayır dedim. Açıklık muayenesi yaptı 2 cm açıklık var benimde. Rahim yumuşamaya baslamis dedi. Sancın olursa suyun gelirse gel dedi. Olmazsada Perşembe günü gel dedi. Yatış vermedi