Kızlar 4 haftalık hamileyim. Bugün çok çok az açık pembe lekelenmem oldu devamı olmadı zaten. Doktor kontrolüm vardı bugün hemen progestan başladı. Düşük tehlikesi olmayabilir ama en küçük bişeyde önlem alıyoruz dedi. Başına gelen var mı? Başka bi belirtim yok bu düşük belirtisi midir çok tuhaf geldi bana