Yoncayadi Kızlar acilll çok korkuyorum birazdan doktorumla da gorusucem ama dayanamadım burdan da bilgi alayım istedim şuan hiç bı ağrım sancim yok 35+2 deyim ilkdefa kahverengi akıntımnolmus sizce bu doğum başlıyor demekmi nisanmi yani?