Kızlar bugün hastaneye kontorle gittim her ay aminyon sıvısı düzenli olurken bu ay sınırda kalmış bı tık suyu fazla dedi ve doktor beni riskli gebeliğe yönlendirdi yeşil alan oluşturdu tedirginim açıkçası bir sorun teşkil edermi bilmiyorum başka hastaneye gideceğim 😒