hlnnnn Haftama girdim az önce kontrole girdim bacakta kısalık çıktı, gelişim geriliği var perinotolojiye yönlendirildim. Çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
casper12 hlnnnn peki önceki muayenlerde gerilik varmıydı yoksa bu kontrolunuzde mi başlamıs gerilik . bu arada devit önerebilirim kullanmıuorsanız
Kubrarecepp hlnnnn merhabalar bizim de 20 haftamız doktor bir bacağı 5 hafta geriden geliyor bir bacağının fibula kemiği 3 cm iken diğeri 2 cm dedi sizin durumunuz nedir şu an