Merhabalar 🌼🌼
Normalde her ay 1 yumurtam düzenli oluşuyordu. Bu ay ilk defa aşılama tedavisine başladık. 7 gün gonal f 75 ml kullandım ve 1 yumurtam (16 mm) oluşmuş. Üstelik sağlıklı yumurtamda değil pco olan sağ yumurtamda. Yarın çatlatma yapacağım, perşembe aşılamam var. Bu şekilde gebelik şansı var mıdır acaba ? Doktorum çok iyi bir moral vermek için 2 tane olsa iptal ederdim zaten iyi olmuş dedi.
Bu arada aşılama öncesi ilişki ne zaman öneriliyor. Bizim Perşembe aşılama olacak, pazar ilişki oldu. 3 gün boşluk olacak. Hemşire bugün de olabilir 2 gün boşluk yeter dedi fakat 1.5 yıldır sperm sorunu yaşadık yeni düzeldi eşimin durumu.
Bir de ağrı sızı oluyor mu işlem esnasında. 1 yumurtayı duyunca vazgeçesim geldi fakat belki ilerde rapor için lazım olur buraya kadar geldik de diyorum.
Aşılama tecrübesi olanlardan fikir istiyorum 🙏🏻