Kızlar sağlık ocağında nasıl bir takip sistemi var geçen hafta çarşamba gittim en son betam 175 çıktı haftaya çarşamba perşembe tekrar gelebilirsin bakalım yapılacak testler var onları yaptırırsın dediler ultrason vs var mı takip edebilecekleri aynı zamanda hastaneye gitmem gerekir mi