NewMom__ Walla bende direk Türk kahvesi sevemiyorum katılıyorum sana.☺️😜
Dilersen dibek vs bazı değişik kahveler varya yumuşak içimlik onları önerebilirim ben evde dibek, damla sakızlı, Osmanlı kahvesi bunları seviyorum.
Nescafe bilemiyorum onu birşey diyemeyeceğim 😜😜😜